בחירת תופים אלקטרוניים מומלצים

ערכת הרחבה לפד 10 אינץ סדרת SD201

מבקשים לקנות תופים אלקטרוניים למתחילים? לא יודעים איזה תופים אלקטרוניים מומלצים 2022? מתקשים להבין אך בוחרים מערכת תופים חשמלית? כדאי לכם ליצור קשר עם קורל מוזיקה המציעה מבחר איכותי ועכשווי של מערכות תופים חשמליות לכל הרמות, וזאת לצד מצילות, מודול תופים אלקטרוניים וחלקי חילוף נדרשים.

לרשותכם עומד צוות החברה הזמין לייעץ ולסייע בבחירה נכונה של תופים אלקטרוניים מומלצים. כמו כן, כדי לסייע לכם מובאים לפניכם מספר דגשים חשובים בנושא.

 

על מה ולמה תופים אלקטרוניים?

תופים אלקטרוניים הפכו לכל נגינה מועדף בשנים האחרונות ממספר סיבות. קודם כל יחסית לכלי נגינה אחרים מדובר בכלי יחסית פשוט ללמידה, המאפשר חווית נגינה מוצלחת כבר משלבים ראשוניים. יחד עם זאת, תופים הם כלים מרעישים ולא תמיד זוהי חוויה מרנינה לשמוע אותם, בייחוד אם מדובר במתחילים המתאמנים הרבה מאוד שעות. ומעבר לכך מערכות תופים תופסות הרבה מאוד מקום במרחב.

 

כאן בדיוק נכנסות לתמונה מערכות תופים חשמליות. בתור התחלה מדובר במערכות תופים הרבה יותר קומפקטיות ממערכות תופים רגילות, שיכולות להתאים לחללים שונים בבית ושקל לניידן ממקום למקום. בנוסף את המערכת ניתן לחבר לאוזניות קשת טובות וכך אף אחד חוץ ממי שמנגן עליהם לא ישמע את מקצבי התופים.

 

מעבר לכך, בימינו תופים אלקטרוניים מוצעים בארץ ברמות כל כך גבוהות עד שהם גם הפכו לכלי נגינה של נגנים מנוסים ומקצועיים, המשמש גם להקלטות, הופעות ואירועים שונים. למשל מערכות אלו משתלבות נהדר במסיבות טראנס והן יכולות לשמש בהקלטות אולפן של סינגלים. כמו כן את התופים ניתן להתאים לכל סגנון מוסיקלי, וממדיהם הקומפקטיים הופכים אותם מעולים למופעים על גבי במות קטנות כמו בפאבים ומועדונים.

 

פרמטרים בסיסיים לבחירת תופים אלקטרוניים

בבואכם לבחור תופים אלקטרוניים יש מספר פרמטרים בסיסיים שחשוב לבחון, הכוללים:

 

  • גיל וניסיון המשתמש- במידה ומדובר בתופים למתחילים ובמיוחד אם מדובר באדם צעיר, חשוב להתאים את המערכת לגילו, מידת האחריות שלו, יכולתו לטפל לבד במערכת, מידת הניסיון והנכונות שלו להשקיע בתופים לטווח ארוך.
  • מקום פנוי -אמנם היא לא גדולה כמו מערכת תופים אקוסטית אך גם מערכת תופים חשמלית תופסת מקום, לכן יש להבין היכן המערכת תוצב ולוודא כי היא אכן מתאימה למקום שהוקצה עבורה.
  • תקציב- יש לדעת כי תופים אלקטרוניים מוצעים בטווח רחב של מחירים. לכן כדאי להגדיר מראש מסגרת תקציב לנושא. אם מדובר במתחילים לרוב עדיף להתחיל במערכת תופים יחסית פשוטה ולא יקרה.
  • ספק מקצועי- בכדי להבטיח קבלת מערכת תופים טובה עם מענה לתקלות בעת הצורך, חשוב לרכוש את התופים ממקור מקצועי ואמין כחברתנו, שמציע תופים אלקטרוניים איכותיים מבית מותגים מוערכים ומספק אותם עם אחריות מקיפה. זאת לצד כל הציוד הנלווה וחלקי חילוף נדרשים, ובמידת הצורך מענה מקצועי לתיקון תופים אלקטרוניים.

 

קצת יותר לעומק

לאחר שהבנתם את הפרמטרים הבסיסיים לבחירת תופים אלקטרוניים אפשר להיכנס קצת יותר לעובי הקורה על ידי בחינת הגורמים הבאים:

 

  • איכות סאונד- בחנו את איכות הסאונד של המערכת והיותו נקי ונעים לאוזן. את האיכות ניתן לשמוע על ידי חיבור התופים למגבר של מערכת מוסיקה על עוצמת שמע גבוהה ועם בדיקה שלסאונד לא נלווים צפצופים ושריקות חריגים.
  • משחקי סאונד- בדקו את מגוון אפשרויות המשחק והשליטה בסאונד של התופים, תכונה שבאה לידי ביטוי בסוגים שונים של פריסטים, למשל כאלו המדמים מערכת תופים אקוסטית, מערכות תופים למוסיקת רוק, מטאל וכדומה.
  • רגישות- שימו לב למידת רגישות התוף לחוזק מכה והשפעתו על עוצמת הסאונד, עם העדפה למערכת שקולטת את המכות באופן כמה שיותר מלא ונרחב.
  • ציוד נלווה- שימו דגש מיוחד על הציוד הנלווה למערכת הכולל חיבור לרמקולים, אוזניות, חיבורים לטלפון נייד, למחשב ועוד.
  • משטחי התוף- במערכות חשמליות רבות משטחי התופים עשויים מגומי. יחד עם זאת במערכות מקצועיות תוכלו למצוא משטחי רשתות לתופים אלקטרוניים המכונים מש, עם תחושה וסאונד דומים לאלו של תופים אקוסטיים. כמו כן תוכלו להזמין בנפרד עור  מיוחד ייעודי לתופים חשמליים המוצע על ידנו בקוטרים שונים.
  • מצילות אלקטרוניות- שימו לב גם לבחירת מצילות אלקטרוניות בגדלים שונים והיותן מספקות תחושה דומה לזו של מצילות רגילות.

 

הזמנת תופים אלקטרוניים מומלצים

הזמנת תופים אלקטרוניים מומלצים למתחילים וכל ציוד נילווה מוצעת בקלות ובבטחה ישירות דרך האתר שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא הגיעו לחנות המרכזית שלנו בכוכב יאיר או צרו קשר עם קורל מוזיקה בטלפון 09-7492324 או בוואטאפ 0542210883.

 

 

הרשמה לרשימת תפוצה

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו עדכונים לתיבת הדואר שלכם.

דילוג לתוכן