גיטרות קלאסיות ? המדריך המלא לרכישה מקצועית

הילד שלכם כבר כמה וכמה חודשים מנסה ללמוד בעצמו איך לנגן על כל דבר בערך. החל מתיפוף על ארונות ועד לניסיון לבנות כלי נגינה בבית. ברור לכם שמדובר בכישרון שרק מחכה להתפרץ תפסיק ואתם בתור הורים רוצים לעזור לילד לגלות את כל הכישרונות שלו. אז מה הוא הצעד הטבעי ביותר שאתם יכולים לעשות על מנת לאפשר לילד לגלות כישרונות מוזיקליים? מבחינתם של הורים רבים הדרך ליצירת קריירה בתחום המוזיקה עוברת ברכישה של גיטרות קלאסיות ואיכותיות. זהו כלי הנגינה הפופולרי ביותר, בוודאי בעשורים האחרונים, ויהיה קל מאוד ללמד את הילד איך לנגן על גיטרה בגלל שיש כל כך הרבה מורים פעילים ברחבי הארץ. כל מה שאתם רוצים לעשות הוא לפנות לעזרת הצוות המקצועי של חברת קורל מיוזיק, ואנחנו נעזור לכם למצוא גיטרות קלאסיות שמתאימות בדיוק לרמה של הילד שלכם.

ארבעה טיפים לרכישה של גיטרות קלאסיות איכותיות

כדי לרכוש גיטרות קלאסיות מקצועיות חשוב לבחון את:

  1. הכישרון מול המיומנות של הילד –  האם מדובר על הילד שהתנסה בעבר נגינה על כלים מוזיקליים כאלה ואחרים? אם זהו המצב, ייתכן שתוכלו לרכוש גיטרה קצת יותר איכותית, בגלל שהילד יודע שזהו תחום העניין שלו ואתם יכולים להשקיע בגיטרה שתישמר לעתיד.
  2. האם יש לילד צרכי נגינה מיוחדים? –  גם מבחינת השימוש במיתרים מיוחדים וגם מבחינת ההתאמה של גיטרות קלאסיות לנגינה משמאל לימין, צריך להסתכל עם הילד שלכם דורש תנאים כאלו ואיך אפשר להתאים את הגיטרה עוד לפני שאתם מבצעים את הרכישה.
  3. העיצוב של הגיטרה –  בסופו של יום, רכישת גיטרות קלאסיות יכולה להיות מתנה בדיוק כמו רכישה של כל כלי נגינה אחר. ולכן אתם יכולים לעצב את המתנה בצורה המתאימה לילד שלכם, לחרוט על הגיטרה ואפילו לרכוש גיטרה של מותג יוקרתי רק כדי להראות לילד כמה אתם מאמינים בכישרון שלו.
  4. יצירת שגרת תחזוקה –  בוודאי כאשר מדובר על מדען צעיר חשוב לייצר שיגרת תחזוקה קבועה על מנת לממש את הפוטנציאל של כלי הנגינה ועל מנת לשמור על הגיטרה במצב תקין למשך שנים ארוכות.

את הגיטרה המושלמת, צריך להרגיש בידיים

עכשיו, כשיש לכם קווי יסוד לרכישת גיטרה איכותית, כמו גם רכישה של כל כלי נגינה אחר, צריך להבין איך עושים את זה בפועל. אי אפשר לרכוש גיטרות קלאסיות בלי שהילד נוגע בגיטרה ומתנסה בנגינה, כבר בחנות. אם תיקחו החלטה בלי שהילד נמצא, יכול להיות שהגיטרה פשוט לא תתאים למבנה הגוף של הילד ותהיה לא נוחה לטווח הארוך. ולכן גם אם זו הפתעה, אפשר להפתיע את הילד בחנות של קורל מיוזיק, וביחד איתו אנחנו ננסה למצוא את הגיטרה המתאימה ביותר לצרכים שלו וגם ליכולות המוזיקליות שלו.

הרשמה לרשימת תפוצה

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו עדכונים לתיבת הדואר שלכם.

דילוג לתוכן