רכישת תופים אלקטרוניים למתחילים ? איך עושים את זה נכון?

מערכת תופים "22 SONOR AQ1 Stage

הפיתוח של מיומנויות מוזיקליות, היא משאת נפשם של הורים רבים לילדים בגיל הרך. למרות שכולנו נרצה לראות את הילדים שלנו מנגנים על הקלים הקלאסיים ? גיטרה או פסנתר למשל, יש ילדים שפשוט לא נולדו ללכת עם הזרם והם מטבעם נגנים שנמשכים לכלים הרבה יותר מורכבים. כך למשל קורה עם ילדים צעירים רבים שרוצים לפתח את מיומנויות ההקשה שלהם ולא יכולים לעשות זאת בסביבה הביתית. במצב כזה, יכול מאוד להיות שהדרך הכי טובה לעזור לילד להגשים את חלומותיו, היא על ידי רכישה של סט תופים אלקטרוניים איכותיים, שיתרום לבניית היכולת ולא יפריע לאנשים שנמצאים בסביבה הקרובה של הילד. במדריך הקרוב נעזור לכם ללמוד איך רוכשים תופים אלקטרוניים איכותיים, על בסיס ארבעה עקרונות יסוד מרכזיים.

תופים אלקטרוניים

הרכישה של מערכת תופים אלקטרוניים מתבססת בדרך כלל על ארבע שאלות מרכזיות שאתם רוצים לשאול:

  1. מה הוא הגיל של הילד? האם הילד שלכם נמצא בשלבים הראשונים של חייו? האם הוא עוד יכול לשנות את דעתו בנוגע לסגנון הנגינה שלו? האם אתם רוצים להשקיע סכומים משמעותיים ברכישה של כלי נגינה יקרים מאוד?
  2. מה היא מידת האחריות האישית של הילד? האם הוא יכול לטפל בכלי הנגינה בעצמו? האם הוא יודע כיצד לשמור על שגרת התחזוקה הדרושה לכלי נגינה כל כך עדין וחשוב?
  3. כמה מקום יש לכם בבית כדי להקצות לשימוש במערכת תופים אלקטרוניים? מגבלת המקום יכולה להיות מגבלה מאוד משמעותית, במיוחד בבתים קטנים, שבהם חיים גם בני המשפחה האחרים של הנגן הצעיר.
  4. מה הוא התקציב שעומד לרשותכם על מנת לרכוש את כלי הנגינה האיכותיים ביותר. איזון עלות מול תועלת הוא חשוב במיוחד אם אתם רוצים להעניק חוויה חינוכית לילד שלכם, שילמד לשמור על הכלים שלו לאורך שנים ארוכות.

חשיבה ותכנון ? יאפשרו לכם לרכוש מוצר שהוא חוויה

ברור לכל שהרכישה של מוצר כל כך יקר וחשוב כמו תופים אלקטרוניים היא רכישה מורכבת. לא מדובר על חוויית סיור קולינרי בתל אביב, אלא על בחינה מעמיקה ורצינית של כל התנאים והצרכים שלכם. ההסתכלות צריכה להיות גם על ההווה, על היכולות המקצועיות של הנגן היום. אבל גם על העתיד לבוא ועל האפשרות להתפתח לכיוונים מקצועיים אחרים ומיוחדים, ביחד עם כלי הנגינה שלכם. אם אתם רוצים לקבל את כל העזרה המקצועית על מנת לרכוש את המוצר הנכון ביותר לילד שלכם, חשוב לתכנן לפרטי פרטים את כל האלמנטים של רכישה איכותית, שתהיה לילד שלכם לחוויה מעולה לאורך שנים ארוכות. זו היא המשימה של הצוות המקצועי שלנו, אנשי חנות כלי המוזיקה קורל מיוזיק, נוכל לתת לכם את כל המידע והעזרה שחיונית לכם כל כך.

הרשמה לרשימת תפוצה

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו עדכונים לתיבת הדואר שלכם.

דילוג לתוכן