בחירת גיטרה קלאסית למתחילים, לילדים ולטיולים

גיטרה ספרדית ANTONIO BARCELONA 9M

רוצים ללמוד לנגן על גיטרה? מחפשים גיטרה קלאסית לילדים? הילד שלכם רוצה לנגן על גיטרה אקוסטית ואינכם יודעים איזו גיטרה אקוסטית לילדים לבחור? לא רוצים לצאת לטיולים עם הגיטרה היקרה שלכם ומבקשים גיטרה קטנה ונוחה לטיולים?

בחברת קורל מוזיקה תזכו למענה שלם עם מבחר עשיר ואיכותי של גיטרות בכל הרמות, לרבות גיטרות למתחילים, לילדים ולטיולים. לרשותכם עומד צוות מקצועי של החברה שיעזור בבחירת גיטרה מתאימה. בנוסף, לפניכם מדריך קצר שיכול לסייע בבחירה נכונה של גיטרה.

 

באיזה סוג גיטרה לבחור

במרבית המקרים הגיטרה המתאימה לתחילת הדרך הינה גיטרה קלאסית, כאשר לרוב  גיטרה אקוסטית למתחילים מתאימה למי שכבר יש לו ניסיון בגיטרה קלאסית. הסיבה שעדיף להתחיל עם גיטרה קלאסית נובעת מהמבנה הנוח של גיטרה זו, עם מרווח גדול בין המיתרים, ועם מיתרי ניילון תחתונים שיותר קל ללחוץ עליהם. כמו כן גיטרה קלאסית מפיקה צלילים רכים ועגולים והיא מאפשרת להתנסות במנעד רחב של סגנונות מוסיקאליים. מנגד, לגיטרה אקוסטית יש מיתרים נוקשים ממתכת הדורשים לחיצה הרבה יותר חזקה ולכן הם יותר קשים למתחילים. כמו כן הצליל של גיטרה זו נוטה להיות יותר חד וצלול, ומעבר לכך גיטרה אקוסטית יותר יקרה מקלאסית.

 

בחירה של גיטרה למתחילים

בבחירת גיטרה לילדים ולמתחילים יש מספר פרמטרים שצריך לתת עליהם את הדעת:

 

  • מחיר- גיטרות מוצעות בשוק בטווח רחב של מחירים, לכן כדאי מראש להגדיר מסגרת תקציב לרכישה בין אם מדובר ברכישת גיטרה קלאסית לילדים, גיטרה אקוסטית למתחילים וכדומה. לתחילת הדרך אין שום סיבה להשקיע בגיטרה יותר מידי יקרה, אותה תשמרו להמשך הדרך כשבאמת תדעו לנגן. מנגד, אל תקנו את הגיטרה הכי זולה בחנות אלא בחרו בכלי במחיר משתלם באיכות סבירה וצליל נעים.
  • ילדים- אם מדובר בגיטרה לילדים קטנים בקשו לראות גיטרות עבור ילדים ולאו דווקא עבור מתחילים, מכיוון שלילדים יש גם צורך לבחור בגיטרות יותר קטנות.
  • ידע- דעו כמה שיותר על דגמי הגיטרה השונים, קראו עליהם באינטרנט והתייעצו עם אנשי מקצוע לגבי בחירת גיטרה מתאימה.
  • מידות- בחרו בגיטרה המתאימה למידות המשתמש כאשר גודל נכון של גיטרה נדרש לאפשר גישה נוחה עם היד למיתרים ולסריגים, דבר הנכון במיוחד עבור ילדים שהאצבעות הקטנות שלהם לא יצליחו להגיע לסריגים. עבור הצורך הזה ניתן למצוא בשוק גיטרות במידות שונות, למשל גיטרה רבע שלרוב תתאים לילדים עד גיל חמש, גיטרה חצי שתתאים בדרך כלל לילדים מגיל חמש עד גיל תשע וגיטרה שלושת רבעי עבור ילדים בני תשע עד שלוש עשרה. מעבר לגיל הזה גיטרות רגילות במידות סטנדרטיות בהחלט יכולות להתאים. מנגד, יש אפילו אנשים מבוגרים שיותר נוח להם לנגן על גיטרות שלושת רבעי או חצי.
  • מרחק של המיתרים- שימו לב גם למרחק של המיתרים מהצוואר של הגיטרה, כאשר ככול שמרחק זה יותר גדול כך תידרשו להשקיע יותר לחץ, מה שיכול להקשות על הנגינה בתחילת הדרך.
  • סאונד- גם ללא ידע נרחב בתחום תוכלו להשוות בין הצלילים המופקים על ידי הגיטרות השונות ולבחור בגיטרה שאתם אוהבים את הצלילים שלה.
  • חזות- בכל הקשור לגיטרות מראה ייחודי הוא פחות חשוב, אף כי גיטרות קטנות לילדים וטיולים מוצעות לא אחת במגוון צבעים מיוחדים.
  • טיולים- רבים מבקשים לקנות לטיולים גיטרה נוספת, יותר זולה וקטנה, שקל לסחוב אותה ושלא תופסת הרבה מקום. למטרה זו יש לבחור בגיטרה חצי טובה, שתהיה נוחה לנגינה ותפיק צליל נעים ומספק.

 

הזמנת גיטרה מתאימה

הזמנת גיטרה למתחילים, ילדים וטיולים, קלאסית או אקוסטית מוצעת ישירות דרך האתר המאובטח שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא הגיעו לחנות המרכזית שלנו בכוכב יאיר או צרו קשר עם קורל מוזיקה בטלפון 09-7492324 או בוואטאפ 0542210883.

 

 

 

 

 

 

הרשמה לרשימת תפוצה

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו עדכונים לתיבת הדואר שלכם.

דילוג לתוכן