תופים אלקטרוניים למופעים ? יוצרים את החוויה שכולנו רוצים לקבל

סט תופים אלקטרוני Avatar A81

יכולת הנגינה של נגנים צעירים תלויה במקרים רבים ואפשרויות של כלי הנגינה שהם מקבלים לידיים שלהם. בוודאי, אם מדובר על יכולות נגינה על תופים, צריך לפתח את הכישורים הללו מגיל צעיר מאוד, ולא כל משפחה יכולה לאפשר לעצמה את המרכז שיעזור לילד לצבור את הניסיון בנגינה על מערכת תופים מלאה. בדיוק מהסיבה הזו, יש אפשרות כיום לרכוש מערכת תופים אלקטרוניים, הרבה יותר קטנה והרבה יותר קומפקטית, שמתאימה גם לחדרי מגורים של ילדים בבניינים רבי קומות. לא צריך להפוך את החיים של כל בני המשפחה לאתגר, אלא פשוט לתת לילד לנגן על תופים אלקטרוניים ולחבר את מערכת התופים לאוזניות חזקות, כדי לעזור לו להגשים את החלומות שלו. ולכן, הדבר שאתם הכי רוצים לעשות בשלב הזה הוא לפנות לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של חברת קורל מיוזק ואנחנו נמצא בשבילכם את הפתרונות הכי טובים והכי איכותיים למוצרי נגינה.

תופים אלקטרוניים

השימוש במערכת תופים אלקטרונית גם על הבמה, הופך הרבה יותר נפוץ ומתרחב לכיוונים אומנותיים שמעולים לא חשבנו עליהם. כך למשל, אפשר לנצל את היתרונות המיוחדים של מערכות תופים אלקטרוניים על מנת:

  1. לייצר מופעים אלקטרוניים שלמים ולספק את המקצב הדרוש לכל הנגנים על הבמה. למשל, מסיבות טראנס עתירות משתתפים, כאשר כולם על הבמה משתמשים בכלים אלקטרוניים, הדיגיי יכול להוסיף תופים אלקטרוניים ובתוך רגעים ספורים לייצר קצב מוזיקלי שמשפיע גם על הנגנים האחרים אבל גם על כל אחד מה מבלים שמגיעים לשמוע את המופע.
  2. בהקלטות של סינגלים חדשים או תקליטים של אומנים ידועים, השימוש הנרחב במערכות תופים אלקטרוניים מייצר אפשרות להתאים את הסגנון המוזיקלי לכל שינוי שהאומן רוצה לבצע, וכך בתוך פרק זמן של דקות ספורות לייצר כמה גרסאות שונות לאותו השיר.
  3. במופעים שבהם אין מספיק מקום על הבמה להעלות מערכת תופים רגילה, תופים אלקטרוניים הם חלופה מעולה שיכולה להתאים לצרכים של כל אומן ובמקביל לייצר תנאים מושלמים למופע מיוחד. ולכן זוהי אפשרות שקל מאוד לנצל ולהתאים לצרכים של כל אומן, שמעוניין לשדרג את חוויית הבמה שלו או להוסיף אלמנטים אומנותיים יותר למופעים מוזיקליים.

למרות השינוי המשמעותי, אתם עדיין זוכים לנגן על תופים

אנחנו, צוות המקצוענים של חנות כלי נגינה קורל מיוזיק מאפשרים לכל לקוח למצוא כלי נגינה מיוחדים במינם שמתאימים בדיוק לסגנון המוזיקלי של הנגן והופכים את חוויית הנגינה לחלק בלתי נפרד מהחיים שלכם. אנחנו משקיעים את מירב המאמצים כדי למצוא ולהתאים מערכות תופים אלקטרוניים ומיוחדות שמתאימות לכל אחד, וכפועל יוצא גם חושבים כל הזמן על דרכים לשדרג את המערכות הקיימות אצלנו, כדי לאפשר לכם חוויית נגינה מדהימה.

הרשמה לרשימת תפוצה

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו עדכונים לתיבת הדואר שלכם.

דילוג לתוכן